BarInfo.hr Press A-Z Download O nama Partneri Kontakt
 
BarInfo.hr / Press / Arhiva / Novosti / Rak debelog crijeva
Broj posjeta: 81595
BarInfo.hr A-Z Download O nama Kontakt
Rak debelog crijeva
Kava smanjuje rizik za rak debelog crijeva

Istraživači iz tokijskog Nacionalnog centra za rak su analizirali podatke za više od 96000 ispitanika u dobi od 40 do 69 godina.

Kod muškaraca nije uočen nikakav utjecaj konzumacije kave na rizik obolijevanja od raka debelog crijeva, što znanstvenici objašnjavaju činjenicom da gotovo svi muškarci u Japanu puše i piju alkohol, povećavajući si na taj način izglede za ovaj oblik karcinoma.

Također, studija čiji su rezultati objavljeni u Journal of Cancer nije pronašla nikakvu vezu između pijenja zelenog čaja i razvoja raka debelog crijeva.

Istraživači nisu otkrili na koji način kava smanjuje izglede za rak debelog crijeva, no vjeruju da se radi o učinku kofeina koji potiče funkciju debelog crijeva.

Također, postoji mogućnost da se radi o pozitivnom utjecaju antioksidansa iz kave.

Izvor: DNEVNIK.hr

05.08.2007.

 


Prijava korisnika

Besplatna registracija!
Naši partneri:

Planet Ljubimaca
BrziOglas.com
Besplatne igrice
Besplatne igre
Tko zna koga
Orsa-Net
Ugostiteljska oprema
UniSex Magazin
Ljetovanje na Jadranu
Dojave.net
Vjenčanja Zadar
HrvatskiPortali
Drveni namještaj MATE
Upoznavanje i dopisivanje
Agroturizam Pino
VideoOglasi.com
KvarnerInfo.net
InfoZadar
Neunistivi.com
12katalog.com
Go Croatia.info
eGlasnik.com
Cro-Links
Kolaci.net
Linkovi.net
Poslovni-adresar.ba
MojaAukcija
Vicevi
www.DOWNLOAD.ba
Online poker igre
Mrezni Marketing
Pticica.net
Dizajnerski Namjestaj
DrugiSvijet.com
Korisni linkovi:

Butiga
Mama-mami
FINA
Test inteligencije
Plavi oglasnik
Apartmani Hrvatska
TagSociety.com
Zakoni:

Narodne novine
Sajmovi:

Zagrebački velesajam
Google



trazilica









Linkovi